Proton eMas – Pro-Net sudah melantik 18 wakil pengedar, sasar 30 cawangan menjelang 2025


Proton eMas – Pro-Net sudah melantik 18 wakil pengedar, sasar 30 cawangan menjelang 2025

Pengeluar kereta nasional Proton telah mengumumkan pelantikan 17 pengedar rasmi Proton eMas (sebutan e.MAS) yang pertama di dalam majlis menandatangani perjanjian semasa pelancaran jenama
Proton e.MAS baru-baru ini, dan sehingga kini jumlah tersebut telah bertambah kepada 18 pengedar di seluruh Malaysia.

Menurut Pro-Net, pengembangan portfolio ini menandakan pencapaian yang signifikan dalam memperluas rangkaian pengedar Proton eMAS bagi mengajak lebih ramai rakan kongsi untuk menyertai Proton dalam menjadikan kenderaan elektrik (EV) lebih mudah diakses oleh seluruh rakyat Malaysia.

Penubuhan 18 cawangan Proton eMas yang diwakili oleh 16 pengedar, menunjukkan langkah penting dalam
menerajui pengembangan rangkaian yang besar dan meluas. Tujuh belas daripada cawangan ini ditempatkan secara strategik di seluruh Semenanjung Malaysia iaitu tiga di Kuala Lumpur, Selangor (4), Johor (2), Perak (3), Pulau Pinang (2), Kedah (1), Kelantan (1), dan Pahang (1). Manakala satu cawangan di Malaysia Timur iaitu terletak di Sabah.

Proton eMas – Pro-Net sudah melantik 18 wakil pengedar, sasar 30 cawangan menjelang 2025

“Pengembangan strategik ini menegaskan komitmen Pro-Net untuk menyediakan rangkaian yang mudah diakses dan sokongan menyeluruh kepada para pelanggan di seluruh negara demi melangkah ke mobiliti masa hadapan dan lestari bersama Proton eMas.

“Cawangan-cawangan ini beroperasi di bawah model rangkaian komprehensif, dari pusat 1S hingga ke pusat 3S untuk memastikan para pelanggan menerima perkhidmatan yang menyeluruh dari setiap aspek. Pembangunan ini menunjukkan dedikasi Pro-Net untuk memulakan ekosistem yang serba lengkap dan komprehensif dalam memastikan kesiapsediaan kepada bakal pemilik Proton eMas,” kata Pro-Net menerusi kenyatan yang dikeluarkan.

Tambah Pro-Net, rakan kongsi yang dilantik juga penting dalam menyediakan ruang komuniti untuk pengalaman yang luar biasa, platform digital yang lancar, perkhidmatan selepas jualan, dan pilihan pengecasan.

Proton eMas – Pro-Net sudah melantik 18 wakil pengedar, sasar 30 cawangan menjelang 2025

Dalam masa yang sama, Pro-Net menetapkan sasaran untuk memiliki 30 cawangan pengedar menjelang tahun 2025, dengan plan pembesaran yang fleksibel berdasarkan permintaan yang tinggi.

“Dengan penambahan rangkaian pengedar Proton eMas ini, Pro-Net berhasrat untuk memimpin industri
kereta nasional dalam memanfaatkan perubahan kepada kenderaan elektrik untuk membina masa depan yang lebih lestari. Pengedar kami bukan sekadar untuk menjual kenderaan malahan menyediakan pusat inovasi dan pembelajaran yang bertujuan untuk mendidik dan memberi inspirasi kepada pengguna.

“Inisiatif ini menunjukkan komitmen kami untuk membina kepercayaan yang lebih kukuh di kalangan para pelanggan dan kami bertekad untuk menjadi peneraju bagi segmen kereta nasional dalam sektor EV,” kata Zhang Qiang, Ketua Pegawai Eksekutif Pro-Net.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.





Source link

Content Disclaimer and Copyright Notice
Content Disclaimer

The content provided on this website is sourced from various RSS feeds and other publicly available sources. We strive to ensure the accuracy and reliability of the information, and we always provide source links to the original content. However, we are not responsible for the content’s accuracy or any changes made to the original sources after the information is aggregated on our site.

Fair Use and Copyright Notice

This website may contain copyrighted material, the use of which has not always been specifically authorized by the copyright owner. We believe this constitutes a “fair use” of any such copyrighted material as provided for in section 107 of the US Copyright Law.

In accordance with Title 17 U.S.C. Section 107, the material on this site is distributed without profit to those who have expressed a prior interest in receiving the included information for research and educational purposes. If you wish to use copyrighted material from this site for purposes of your own that go beyond fair use, you must obtain permission from the copyright owner.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *